יום שלישי, 21 במאי 2013

האח הגדול 5:אביה של לבנה זוהרים בפניה נרגשת לתקשורת!



האח הגדול 5

לאחר הריב הגדול של לבנה עם רוני מיילי אביה של לבנה זוהרים שסובל ממחלת הניוון שרירים הוציא הודעה לתקשורת ולרשתות המדיה השונות וכך הוא רשם .. ללא ספק מרגש

אביה של לבנה בפניה נרגשת למדיה והאינטרנט אחרי שצפה אתמול כמו כולנו במה שעשו המיילים ללבנה : "אני אבא של לבנה, לבנה זוהרים מ"האח הגדול", אני חולה במחלת ניוון שרירים כבר 15 שנים, מאז שלבנה הייתה נערה צעירה. את המילים האלה, אני כותב בכאב רב באמצעות העיניים ולא באמצעות הידיים, בעזרת תוכנת מחשבת מיוחדת שעוזרת לי לתקשר. אני נכה פיזית, משותק בכל גופי, אבל אתמול למדתי כי הנכות הנפשית של גילי ורוני מיילי גרועה הרבה יותר.

שאתה אבא, אתה מביא ילדים לעולם ומחנך אותם לערכים של כבוד ושל קבלת האחר. לראות את רוני וגילי מיילי, אבא ובן, שטופי שנאה, דעות קדומות וגזעניות, בערב על מסך הטלוויזיה, עושה לא טוב. לראות אותם מתנפלים על הבת שלי, מנסים לפגוע בה במקומות שהם חושבים שהכי יפגעו בה, זה מכאיב לי בלב. לא רק כי היא הבת שלי, אלא כי זו פגיעה בחברה הישראלית. החברה הישראלית המתקדמת, צעד בכל פעם, לכיוון של חברה סובלנית ומקבלת את השונה. זו שמסוגלת להכיל את האתיופי, הרוסי, האריתראי, ההומו, הלסבית או כל הגדרה אחרת באשר היא.

אני מאמין שהורה אמור לאהוב את ילדו כפי שהוא, ולא כפי שהוא לא. כאבא גאה, תמיד ידעתי שאני אמור לספק לבתי רשת ביטחון ולומר לה, כל עוד את לא פוגעת בעצמך או באחרים, מה שתעשי יהיה מקובל עלי. אני עדיין אוהב אותך תמיד לא משנה מה!"  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה