יום רביעי, 22 במאי 2013

האח הגדול 5: רון שחר לאסי עזר "מנחה הפח הגדול"







האח הגדול 5

כנראה ששערורית רוני מיילי ולבנה זוהרים לא רוצה להיעלם מרשת האינטרנט ,הבוקר מצטרף לעליהום גם מנחי התוכנית המירוץ למיליון רון שחר!,רון שחר פירסם הבוקר סטטוס בפייסבוק שלו נגד רוני מיילי ונגד התוכנית האח הגדול שכינה אותה "טלווזיה מקולקלת" והפח הגדול"

ציטוטו של הסטטוס שכתב שחר

"בוקר טוב. באתרי האינטרנט מפורסמות תמונות של מר רוני מיילי מצטלם כגיבור-ישראל,כוכב,מגה-סלב,על חוף ימה של תל אביב ,עם ילדים הורים ובגירים אחרים. מאד קומם אותי!! האם ה׳גיבור הלאומי׳ של הפח ממנו יצא,ראוי לכבוד והערצה ? מה יגיד על זה אדון אסי עזר שמתראיין וצועק בכל אוזן כי לא איים בהתפטרות ? (כאילו היה מדובר בראש הממשלה או שר בכיר. נכון,גם אני מנחה תכנית מציאות.נכון,גם כת אותי ואת משתתפי התכנית שלי ניתן ורצוי לבקר.אבל כשמנחה הפח הענק צווח בכל מקום שהוא חולם להיות הסלב עם הכי הרבה עוקבים באינסטגרם ובפייסבוק,כשהוא מצייץ כל כמה דקות כדי לשמר מעמדו הרם כמגה-מגה-סלב,או אז,אל לנו להתפלא כי גם רוני מיילי הפך לגיבור העם.אני מקווה בשבלכם שאתם מספיק חזקים לעמוד בפני ילדיכם ולומר לו :״ עד כאן! זו טלוויזיה מקולקלת שתקלקל גם אותך.שתביא אותך לעיוות המילה ׳גיבור תרבות׳, ו׳מפורסם׳ .ולאדון עזר היקר,אין לי נגדך באישי.אנחנו לא חברים אבל אני לא שונא אותך. כן אומר שחבריי הגאים,לא תמיד וכמעט אף פעם לא גאים במהלכך.יום נפלא לכולנו"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה